Vse kategorije

  • Vse kategorije
  • Sadno drevje
  • Hruške
  • Mandelj
  • Nektarine
  • Jablane
  • Kaki
  • Kostanj-Maron
  • Marelice
  • Nashi - Azijska hruška
  • Nešplje
  • Češnje
  • Slive
  • Višnje
  • Breskev
  • Oreh - cepljen
  • Dren
  • Kutina
  • Lešnik
  • Žižula
  • Murva
  • Skorš
  • Jagodičevje
  • Sibirska borovnica - Haskap jagoda
  • Ameriška borovnica
  • Jagoda
  • Kosmulja
  • Malina
  • Ribez
  • Robida
  • Šmarna hrušica
  • Goji jagoda
  • Brusnica
  • Aronija
  • Josta
  • Okrasne rastline Listavci
  • Španski bezeg - syringa
  • Azaleja - Rododendron
  • Hortenzije
  • Deutzia
  • Berberis-Češmin
  • Bezeg
  • Buddleja - metuljnik
  • Kalmija
  • Grmovnice
  • Ilex
  • Medvejka
  • Magnolija
  • Hibiskus
  • Okrasno drevje
  • Trajnice
  • Srobot - Clematis
  • Vrtnice - šipek
  • Weigela
  • Okrasne rastline Iglavci
  • Chamaecyparis - Pacipresa
  • Iglavci različni
  • Juniperus
  • Thuja
  • Sadika zelenjava, začimbe, zelišča
  • Eksotične rastline
  • Agrumi
  • Feijoa
  • Figa smokva
  • Granatno jabolko
  • Rakitovec
  • Šisandra
  • Kobulasta oljčica
  • Asimina
  • Avokado
  • Kotli in lonci
  • Kotel litoželezen
  • Kotel nerjaveč
  • Lonec emajliran
  • Lonec litoželezen
  • Lonec nerjaveč
  • Posode in Woki
  • Univerzalni kotel
  • Glinene sklede
  • Stojala
  • Dodatki
  • Vrtni žari in peči
  • Podpeka
  • Žar krožniki
  • Žar na oglje
  • Žar na oglje ali plin
  • Žar plošča
  • Peči in ponve za kostanj
  • Grill ponev
  • Mreža za žar
  • Žar pribor
  • Ogrevanje doma
  • Štedilniki na drva
  • Peči na drva
  • Kamini na drva
  • Zemlja in gnojila
  • Kivi
  • Bavarski kivi
  • Navadni kivi
  • Trsne cepljenke
  • Bele sorte
  • Rdeče sorte
  • Vinske sorte
  • Semena

Splošni pogoji

Vse cene v spletni trgovini Fajntim so izražene v € (Evrih) in vsebujejo DDV. Pri nakupu veljajo cene ponudbe na dan oddanega naročila. Po dokončanem naročilu boste prejeli potrditveno pošto s predogledom računa na vpisan e-poštni naslov.

Vsi kontaktni obrazci in telefonske številke so s strani prodajalca brezplačni in ne zaračunavajo nobenih dodatnih storitev ali predstavljajo dodaten strošek kupcu. Pri klicu lahko nastane strošek klica samo po ceniku ki ga ima stranka sklenjena z operaterjem telefonskih storitev.


RAZPOLOŽLJIVOST ARTIKLA

Artikle iz zaloge naročene na dom bomo poslali v roku 1-3 delovnih dneh na vaš naslov. Dostavni časi so odvisni od Pošte Slovenije in so v večini primerov dostavljeni v naslednjem delovnem dnevu do 3 delovnih dni.

V primeru da artikla ni na zalogi ali v primeru da se iz kakršnega koli drugega razloga spremeni dostavni rok vas bomo pravočasno obvestili in sporočili točen datum dostave. Pridržujemo si pravico do odstopa pogodbe, v primeru da ne moremo dobaviti naročenih artiklov.


DOSTAVA

Naročeno blago dostavimo s paketno dostavo Pošte Slovenije ali GLS.

Strošek dostave za vsa naročila sistem izračunan na podlagi teže ob zaključku naročila. Izračunan znesek je fiksen. Ta strošek je izpisan v košarici pred zaključkom in potrditvijo naročila. Strošek izračunan v košarici je dokončen.

Po dogovoru lahko stranka naročeno blago osebno prevzame na lokaciji Vrtnega centra Naia Ljutomer.

Paketna dostava velja samo na področju Republike Slovenije.


PLAČILO

Plačilo kupnine lahko poravnate po predračunu z nakazilom na naš TRR ali plačilom s kartico VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD ali ob prevzemu ''Plačilo po povzetju'',  V primeru plačila po povzetju, se vam v spletni trgovini dodatno zaračuna strošek plačila po povzetju v višini 1,45€ Pri osebnem prevzemu lahko plačilo poravnate v vrtnem centru.


STVARNA NAPAKA

Izdelke z napako, lahko v roku 2 let vrnete na naslov: Fajntim d.o.o., Volkmerjeva ulica 3, 9240 Ljutomer. Za začetek se šteje dan prevzema blaga. Pred vračilom mora vsak kupec izpolniti obrazec za vračilo: OBRAZEC ZA VRAČILO. Zaželjeno je da nas stranka pred vračilom kontaktira na telefonsko številko 068 184 644 ali preko spletne pošte na info@fajntim.si .  stranki bomo na željo vrnili kupnino ali artikel zamenjali ali odpravili napako, če napaka ni sporna ponudnik v roku osem dni ugodi kupčevi zahtevi. Če je napaka sporna ponudnik pisno odgovori kupcu najpozneje v osmih dneh po prejemu reklamacijskega zahtevka. . Kupec lahko uveljavlja svoje pravice, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita.


PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE BREZ RAZLOGA

Po ZVPot ima kupec možnost da naročeno blago vrne brez razloga. 43č. člen zakona pravi:

43.č člen

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

– potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

Pri pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.

43.d člen

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:

– izpolnjevanja pogodbe ali

– sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.«.

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DODSTOPA OD POGODBE (Obr. IOP) 

OBRAZEC ZA ODSTOP

Stranka lahko izpolni obrazec za odstop ali napiše samostojno nedvoumno izjavo da odstopa od pogodbe.


STROŠKI VRAČILA

Pri vračilu blaga kupec sam krije stroške nastale pri vračilu. Pri artiklih ki jih stranka ne prejme po pošti zaradi narave samega artikla in neustreznosti pošiljanja po pošti, se stranki ne zaračunava dodatnih stroškov pri vračilu, morebitne nastale stroške krije prodajalec.



UPORABA PIŠKOTKOV/COOKIE NA STRANI FAJNTIM.SI

Spletna trgovina za svoje delovanje in optimizacijo, ter bolj prijazen uporabniški vmesnik uporablja cookie/piškotke. Uporabo piškotkov lahko v svojem brskalniku izklopite, ampak vam v tem primeru ne moremo garantirati pravilnega delovanja in prikazana strani. Piškoti se uporabljajo izključno za dobrobit uporabnika. Ekipa Fajntim vam zagotavlja diskretnost ter ne zbira ali shranjuje vaših osebnih podatkov.


ZAKLJUČEK NAROČILA

Naročilo zaključite v košarici. Lahko ga oddate kot gost, lahko pa se prijavite v naš sistem kot stranka. Košarica vas vodi skozi postopek v 6 korakih, kjer vpišete svoje podatke, podatke za dostavo, izberete dostavo, kjer je razvidna višina stroška poštnine, izberete način plačila in v 6 koraku s pritiskom na gumb  ''Potrdite naročilo'' le tega potrdite in zaključite, kar vas veže k nakupu.


PODATKI NAROČILA

Pri registriranih kupcih je možno vedno pregledati lastna naročila in jih spremljati preko uporabniškega vmesnika. Vsak kupec prejme tudi vse podatke ter vpogled predračuna na spletni poštni naslov ki ga je vpisal pri oddaji naročila. Neregistrirani kupci lahko svoje naročilo vidijo samo v svojem poštnem predalu. Vsa naročila so hranjena v podatkovni bazi naročil, zato lahko vsak kupec ponovno zahteva kopijo naročila.


POMOČ PRI NAROČANJU

Za pomoč pri naročanju prosim obiščite stran: Pomoč pri naročanju , ali nas kontaktirajte preko našega spletnega kontakt obrazca, e-pošte ali telefonske številke. Z veseljem vam bomo pomagali.


DOSTAVA IN PLAČILO

Za podrobnejša pojasnila prosimo obiščite stran: Dostava in plačilo blaga


PRITOŽBENI POSTOPEK

V primeru kakršnih koli pritožb nas kontaktirajte na elektronski naslov info@fajntim.si.